HAHAHAHAHA!! ni mååååste läsa min gamla uppsats!

Tjena blöggster!
Haft en skön dag, började med att titta på ghost whisperer och sen kom Liz förbi och vi har börjat röja undan skit som jag har i den här lilla lägenheten..  gick igenom lite blandade känslor, jag tappade min skiiiit snygga vattenpipa som jag köpte i egypten :( men jag kom på att jag kan åka dit o köpa en ny när som helST ;)
Jag träffade Seppi o vi snackade lite om allt möjligt, vilket e jätte uppskattat! =)
Sen träffade vi Maggie o co! Det har varit en dag då man även fått äran (här i sthlm iaf) då man fått uppleva alla sorters väder hahaha ordagrant! Varm sol började vi med.. sedan gick vi över med ite regn, sedan sol och avlutade lite med snö-regn, lite vind och frusna människor.. Underbart!
Sedan efter att ha ätit indisk mat och druckit lite indiskt öl, drog vi vidare till dalen till Jele åt pankakor, dansade skrattade och sjöng hahaha fan va underbart det e ibland, dom enkla sakerna kan vara dom mest roliga och efterlängtade, e supernöjd =)

HAHAHAHA nu måste jag faktiskt dela med mig av en uppsats jag skrev när jag kanske gick i 2:an - 3:an den e riktigt klockren!
Nu kör vi..

"Min mamma och jag sovever samma säng. Jag fick Hjälp med sänge vi har två täcken en är för dekoriera
Vi slenger täcket på golvet och öppnar fönstret för att lackan ska komma lyft i lackan för att vi har bara två lackan och de två lackorna är  t mammas och min säng.
Sen setter jag på kodett och sist tecket. "


Hahahahahahahahaahahahahahahaahaaa!!! jag tror inte jag har varit så rolig, som jag var då när jag va ny invandrad liten flicka, det här e nog det roligaste jag har läst någonsin! Bästa!! Sen fanns det även en liten bild på mitt rum som jag hade ritat själv haha fan va man kan hitta roliga saker!
Och fråga mig inte varför det står ett ensamt "t" framför "mammas" tror jag va ivrig med att skriva klart hahaha, men så stod det på mitt papper!

Kram på er allihopa // viva nacho libre!


Orginalet!

Kommentarer
Postat av: jessica

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!1

2010-07-12 @ 02:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0