Woooow Look @ Thaaat!

Shuuuuuz mina blögg bro's !
Har vart o festat o badat.. och bara haft det sjukt kul.
Va ute med Liz i Lördags, faaaan va nice d va! Vi började på fridays och sen drog vi till victoria, med Lotti o Athina..
Nästan BARA 90 tals musik.. iiiiiiiiiiifft om jag dansade loss, vi bara drev hela natten.. måste säga att min mc hammer dans vart grym och vi fick Aloha halsband..vad d nu heter !! Det va nån som spelade in den men har tyvärr har jag inte sett videon och vet inte hur man ska få tag på människan.. men kul vare!!
Sen drog vi till tunnelbanan med en Uruguan haha och en Bolivian.. Bolivianen va en kort liten sliskig man, men fett rolig, tunnelbanan gick inte så vi stod o snacka tills det kom en somalie som jobbade där.. som ville baxa våra väskor TYP.. hahaha han va fett skön snubbe tills han öppnade käften om att Sverige snart skulle ha massa muskeer och ingen alkohol tillåten.. SAY WHAAAAAAAAAT!! Inte direkt bra o säga det där med alkoholen när han snackar med Latinos o en Filipino! 
Så vi började gå mot slussen från stan.. sen träffa vi på Carro o Marco vi stod där o snacka lite sen drog vi till Medis och köpte cigg.. då täffar vi på Robert (tror jag han hette) en alkis som köpt öl, han ville verkligen hänga med oss.. så jag sa att vi skulle gå en annan väg.
Vi sätter oss och börjar snacka och kom in i diskutionen om Simba och Scar.. sen ser vi att en massa halvnakna män dansar fråmför oss i en restaurang.. Till slut blev vi inbjudna, vi fick några glas rose o killarna va tvungna att ta av sig tröjorna vi forsatte festa.
Sen kom snuten förbi på gatan mitt emot, dom va inte några heller haha.. men dom skulle bara fika, då drog vi där ifrån. Sen blev det att åka hem..va hemma vid 7-8 fi fanna vad kul vi hade !
sen ska jag bara rätta mig själv, för jag sa HYGENA istället för HYENA.. sånt händer GET over IT!!! hahaha bästa kvällen på länge..
Och Rigos sköna Latino-american  " Wooow Look at thaaat, wooow look at him, woooow look at her, woooow look at me " hahahaha så bäst! fett skön människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0