SPÖket!

Idag kom ytterligare en sån där "tampong-moment" med Leonel.. Jag o Liz va på donken Leonel skulle få en liten pommes o vi var sin chees.
Vi va i kista och vi var kanske dom enda som inte va muslimer.. Leonel vänder sig om och tittar på kön mitt emot, pekar och säger " HAN E JÄTTE SVART! " jag o Liz tittar på varandra o jag säger va? "Han e Jäääätte svart!" och jag log ganska brett o sa " jaa d e helt okey" hahahaha vad e det för jävla replik?? haha det är okey?? hahahaha jag visste inte vad jag skulle säga, sen fortsatte han med " Lizell e brrruuuuun" hahaha
Det gick över lika fort som det kom.. MEN sen såg han kvinnan längst fram i kön som hade en svart burka och han säger "MAMMA; SPÖKE!... SPÖÖKE MAMMA"     
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!! Jag och Liz försökte hålla oss men han sa det flera gånger, så det slutade med att jag sprutade dreggel över Liz och d va inte lite, jag såg hur vita bubblor åkte ut ur min mun och jag kunde inte sluta garva hahaha den tog priset!!

Och mina nära o kära om ni e musslimer eller bryyna ta inte åt er! =)

Kommentarer
Postat av: Liz

HAHAHAHAHAHAHAAAAAAA...... aa shit dt var roligt.

2010-07-07 @ 12:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0