KÄRRTORPS DISCO! ?

Syrran och jag va och grillade i måndags.. Vi tog med oss lite vin och lite korv o grönsaker, vi snackade lite skit och lyssnade på musik och solade lite.. Sen ledde det ena till det andra.. och vinet till det tredje.. så vi drog vidare till kärrtorp för att ta EN öl! Vi träffade på ett par som heter Kirsti och Peter .. sen drog Mavi hem men jag satt kvar och snackade skit med dom.. sen ringde Malvi för att kolla upp vart jag var, hahaha hon blev lite chockad av att jag satt kvar, sen kom hon springandes tillbaka hahahaha
Helt plötsligt vare så att Malvi tog lektioner av en gay alkis om hur man går kvinnligt.. och sen kände vi typ alla.. och helt plötsligt va kärrtorps krog inne stället med fetaste dansgolvet! hahahaha aaalla dansade även dom som jobbar där.. speciellt Ali han släppte loss! hahaha fan va gullig han va !
Syrran körde sitt pinsamma dans-triX med ena benet uppe på bordet hahaha guuud va roligt det va!


Lasse körde även nån sorts bendans...

Lasse o syrran har dansar loss! haha

same same.. nu började alla röra på sig lite

Roffes tröja.. fett rolig gubbe hahaha

Ali (jag kallar honom Sellcuk) och Syrran !

Bertil och Lasse myste så fint och Malvi o Roffe dansa salsa?

Bertils danzzz
... KÄRRTORP IS THA SHIIIEEEET!

Så jag vil tacka ; Malvinas, Kirsti, Peter, Ove, Crister, Anna-Lena, Lasse, Bertil, Roffe och Ali o Alex aka: Sellcuk ocg Yassin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0