LEONEL <3

Gomöörn! Vaknade idag av min Plutt skrattade för fullt och försökte berätta om drömmen han haft, han va så nyvaken att han trodde att det precis hade hänt på riktigt hahaha det va lite kul, han hade riktigt kul iaf han skrattade ordentligt! Sen somnade jag till och då väcker han mig igen och då hade min älskling klätt på sig helt o hållet själv, det e nog vanligt att dom gör det men det är bara så underbart! Han är underbar!! =D
Sen gjorde jag lite frukost och hann med att gå in i min gamla dammsugare och slå mig rejält och så klart skulle doktorn i huset (Leonel) kolla om man hade sår och la ett halsband som plåster haha han e så grym min lilla pöjk!=D  Man är lyckligt lottad ! Lämnade honom på dagis sen  tog jag en cigg utanför porten, Simson (restaurang ägaren) tjata om sin fest han har den 29maj han fråga om jag skulle komma.. typ, mera att han sa "du festar nu på 29:e ! " och "det är fest här då" jag dissade lite lätt med "a, jag vet hehe" och gick in i porten.. kanske blir tvungen att gå.. aja ALLA som vill den 29:e så betalar man nåntting för några maträtten o fest.. om nån vill gå säg till.. annars tror jag absolut inte att jag ska gå hahaha Nej nu ska jag använda min ääälskade maskin SÅ KÄR i den!!

Lite bilder som jag fick från Lauri från våran Lauri-Vani kväll =D


lite berusade.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0