eh natalia =O

"eh natalia" var gårdagens mass-sms till folk när jag va ute o hade knaske årets sista fjortis fylla.. det e jju inte så lätt att skicka rätt när man e lite full..
jag hann med att skrapa utt knäna, ringa polisen, gråta för rasism och slänga mat HAHAHA alltså jag ska ju bara inte dricka när jag e upprörd, det blir inte riktigt så kontrollerat som jag tror att det ska bli.
ångesten som kommer på köpet e ju fan inte värd heller =/ aja va fan den bjuder man på!
varför har man skrapat upp knäna? jo för igår skulle jag hjälpa en kille som jag hittade på gatan som va full o inte rörde sig, så jag satte mig brevid honom o gav honom min coca cola.. och sen när jag skulle ställa mig upp så GICK det inte!! jag bara ramlade OM o OM igen.. till slut såg jag ut som en grodasom hade rumpan upp i vädret och ansiktet kysste golvet samtidigt som jag skulle självklart putta upp mig själv med händerna, sånna där snille ideer som man får lite då o då.. självklart hade man valt ut den mest diskreta platsen också.. utanför teatern där vid medis.. så alla som åkte förbi på götgatan i medis, kan och får känne skuldkänslor för att ni inte hjälpte stackars lilla mig upp HAHA jag ooorkar vara jag.
trodde man va klart med sånna feta fyllor, men jag kanske behövde få ut den ur systemet.. tror inte att det hjälpte min ångest när jag kom på att jag skrikit "jävla moderater" till folk, kan ju vara den??
seriöst visste jag inte riktigt vad som hänt, jag som har varit så duktig när d gäller att vara full med att vara något sofistikerad.. tappa allt på några timmar, stoltheten e väl på semester.
nä fi fannaaaa hahaha vilken jääävla ångest o FETT oooont jag har på mina fina ben!
nu fattar man varför man e singel.. aja det va allt // NACHO

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det är bara att hålla ut, drömprinsen finns där ute.

2010-10-05 @ 13:37:41
Postat av: Anonym

haha tack Stefan, ta hand om Lizioooh !

2010-10-15 @ 12:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0