R.I.P. 29/3-01 <3

Idag är det 10 år sen pappa gick bort.. samtalet som fick mig att tappa all luft och falla på knä och bara skrika rakt ut, kunde inte andas eller prata bara skrek och grät.. Tanja va med mig, d va då jag bodde på hem i solna.. ufft men dagen har rullat på, känner  mig konstigt nog jävligt bra trots allt.. och jag har haft panik angående lite grejer men jag kom hem och fick se skattepapprerna och jag blev lite gladare hehe sen fick jag ett samtal om mera cash.. aaaassså d e nice haha :)

Nu duschar Leonel och jag kollar på fotboll, d enda som saknas i ett sånt här toppen tillfälle e en bärs och en man som skriker lite med mig när vi kollar på matchen.. d e typ en perfekt vardag i mina värld :) <3 haha Vääänis wööörld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0